Maliyyə və mühasibatlıq şöbə rəisi

Maliyyə və mühasibatlıq şöbə rəisi

Genel Nitelikler:

  • Müvafiq sahədə tam ali təhsil
  • MS Excel və digər MS Office proqramlarından qabaqcıl səviyyədə istifadə etməyi bacaran
  • ERP proqramından istifadə qaydalarını bilmək üstünlükdür
  • İngilis dilini mükəmməl bilən
  • Komanda işinə meyilli, güclü ünsiyyətcil, nizam-intizamlı, diqqətli və insan münasibətlərində uğurlu olan
  • İntizamlı və yüksək motivasiyalı, qabaqcıl planlaşdırma və təşkilatçılıq bacarıqları olan
  • Güclü planlaşdırma, sürətli qərar vermə və koordinasiya bacarıqları olan
  • Məsuliyyətli, analitik düşünməyi bacaran, dinamik mühitdə cəld işləməyi bacaran və nəticəyönümlü olan
  • Hərbi xidməti bitirənlər və ya hərbi öhdəliyi olmayanlar
  • Xaricdə qısa və uzunmüddətli təyinat üçün heç bir maneəsi olmayan

Vəzifə öhdəlikləri:

Maliyyə Uçotu:

  • Maliyyə uçotunun işinə rəhbərlik etmək, əlaqələndirmək və nəzarət etmək; 
  • Yerli və MHBS hesabat məqsədləri üçün Mühasibat Uçotu Siyasəti və Prosedurları Təlimatının hazırlanmasını və yenilənməsini təmin etmək;
  • Müxtəlif texniki məsələlərin mühasibat uçotunu təsdiq etmək və təsdiq edilmiş qaydanı həyata keçirmək;
  • Düzgün GL qeydləri üçün nəzarət vasitələrinin olmasını təmin edin;
  • Mühasibat uçotu məlumatlarının düzgün dövriyyəsini təmin etmək və problemləri mütəmadi olaraq həll etmək;
  • Biznes prosesləri üzərində avtomatlaşdırılmış nəzarətin işləməsini və etibarlı məlumatların mövcudluğunu təmin etmək üçün ERP prosesinə rəhbərlik etmək;
  • Məlumatların bütövlüyünü təmin edin (məsələn, ERP verilənlər bazasının müntəzəm ehtiyat nüsxəsi)
  • Düzgün uzlaşmaların, yoxlamaların və səhvlərin aşkar edilməsi prosedurlarının mövcud olduğundan əmin olun. 

  Vergi uçotu:

  • Vergi hesabatlarının əvvəlcədən müəyyən edilmiş müddətlərdə vergi orqanlarına vaxtında təqdim edilməsini təmin etmək;
  • Mümkün olduqda vergi optimallaşdırılmasını həyata keçirin;
  • Vergi risklərini müəyyən etmək və riskləri minimuma endirmək və/və ya aradan qaldırmaq üçün həll yollarını təklif etmək üçün mütəmadi olaraq yoxlamalar aparmaq (müvafiq hallarda peşəkar vergi məsləhətçisi cəlb etməklə);

  Hesabat və Auditlər:

  • Müəyyən edilmiş son tarixə qədər hər ay üçün idarəetmə hesablarının (P&L, Pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqında hesabat, Balans hesabatı) hazırlanmasını təmin etmək;
  • Maliyyə hesabatlarının MHBS-a uyğun olaraq əvvəlcədən müəyyən edilmiş tezlikdə hazırlanmasını təmin etmək;
  • MHBS maliyyə hesabatlarının və yerli PTR-nin auditini həyata keçirərkən kənar auditorlara dəstək olmaq; və d.